Telengy – Partner en verbinder voor de publieke zaak

Telengy ondersteunt gemeenten, publieke samenwerkingen en andere overheidsorganisaties in de uitvoering en verbetering van de bedrijfsvoering en dienstverlening. Telengy legt de verbinding tussen dienstverlenings- en organisatiedoelstellingen, informatievraagstukken en automatiseringsoplossingen. Telengy is gewoon doen!

Telengy richt zich op advies, begeleiding en coaching van de lokale (gemeentelijke) overheid. Omdat vrijwel al onze relaties en klanten een verbinding hebben met het lokale bestuur, is Telengy op de hoogte van alle landelijke ontwikkelingen binnen de overheid. U kunt hierbij denken aan e-overheid, informatievoorziening binnen het sociaal domein en diverse andere ontwikkelingen, zoals intergemeentelijke samenwerking en ketenregie. Kortom, het werkgebied van Telengy beslaat alle ontwikkelingen die relevant en bepalend zijn voor de vormgeving van het gemeentelijke domein.

Dit doen wij, onder andere, door betrokkenheid van onze adviseurs bij VNG Realisatie (voorheen Kwaliteitsinstituut Nederlandse Gemeenten, KING). Zo hebben onze adviseurs in het afgelopen decennium meegewerkt aan de totstandkoming van programma’s als EGEM-i, KING Operatie NUP en ViSD (informatievoorziening sociaal domein) en de ontwikkeling van gemeentelijke standaarden.

Telengy: Top dienstverlener voor de overheid!

Eind 2014 is Telengy uitgeroepen tot beste ICT-dienstverlener van de overheid! Dit blijkt uit een onderzoek onder ruim 2.300 overheidsprofessionals, gepubliceerd in een speciale uitgave van Public Mission. Dat onze relaties ons waarderen met het predicaat van beste ICT-dienstverlener maakt ons trots. Maar Telengy is meer dan een ICT-dienstverlener. Zo zijn wij ook actief op de terreinen dienstverlening, informatievoorziening en in het sociaal domein. Dat we doen wat we zeggen is bij Telengy niet alleen een mooie kreet maar wordt ook zo beleefd door onze relaties. Ook onze innovatiekracht en betrokkenheid bij landelijke ontwikkelingen worden gezien als belangrijke pijlers van onze dienstverlening.

Benchmark onderzoek Public Mission

Benchmark onderzoek Public Mission

Wat vinden onze klanten?

  • “Zeer deskundig, betrouwbaar, klantgericht en een professionele benadering.”
  • “Deskundige adviseurs op vele terreinen, beschikkend over een aanzienlijk netwerk.”
  • “Proactieve en innovatieve dienstverlener die meedenkt met de klant.”
  • Deskundig in het organiseren en begeleiden van ICT-projecten met daarbij oog voor het meenemen van de werkvloer in de technische ontwikkeling.”
  • “Deskundige adviseurs, die bij meer gemeenten in de keuken kijken en daardoor zorgen dat je zelf het wiel niet opnieuw gaat uitvinden.”
  • “Deskundige ondersteuning op het specifieke gevraagde vakgebied waarbij de regie bij de coördinator/projectleider van de organisatie blijft.”
  • “Een duidelijke club met zeer veel verstand van zaken, zowel op het gebied van ICT als op het gebied van inkoop en aanbesteden.”
  • “Eindelijk eens een commerciële partij die als partner met de klant meedenkt!”
  • “Ik heb met meerdere adviseurs van Telengy gewerkt; altijd deskundig, vakbekwaam en doelgericht.”
  • “Kundig, no nonsens, weten van aanpakken en brede scope.”
  • “Objectief onderzoek en advies.”
  • “Oplossingsgerichte professionals die (waar nodig) boven de verschillende belangen kunnen blijven en (zelfs) vanuit die positie (voor zoveel mogelijk) objectieve adviezen weten uit te brengen.”
  • “Organisatie waarin deskundigheid en delen van kennis centraal staat.”
  • “Proactieve dienstverlener voor de overheid op het snijvlak van organisatie en ICT, denkt innovatief en ondersteunend met de klant mee.”
  • “Telengy heeft ervaren, zeer pragmatische adviseurs in huis met een brede kennis van het vakgebied.”
  • “Telengy is betrouwbaar, innovatief en zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.”
  • “Telengy is goed op de hoogte van de relevante bewegingen op zijn vakgebied.”