Home » Adviseurs » Ron de Vet

Ron de Vet

“De route naar een doel hoeft niet altijd een rechte lijn te zijn!”

Profiel

Als adviseur en manager helpt en begeleidt Ron organisaties bij het initiëren van (strategische) veranderingen, het stroomlijnen van informatie, het verbeteren van hun dienstverlening en in de bedrijfsvoering. Dat doet hij organisatiebreed of binnen een sector, afdeling of team. Zijn uitgesproken kracht ligt in het leggen van de verbinding met de inhoud als er een relatie is met het ontwerp, de realisatie of het beheer van onze leefomgeving. Zijn aanpak is doelgericht zonder dat de route daarheen een rechte lijn moet zijn. Hierbij staat voorop dat er structuur gebracht wordt in bedrijfsvoering en dienstverlening. Daarbij is Ron degene die de koers uitzet en het roer in handen neemt zonder de mensen daarbij uit het oog te verliezen.

Bij dienstverlening is zijn uitgangspunt het doel van een initiatief in plaats van de vraag of het wel mag. Processen en informatiestromen worden bij voorkeur zodanig ingericht dat dienstverlening digitaal gebeurt waar dat kan en persoonlijk waar dat moet. Binnen een organisatie zijn de continue ontwikkeling en verbetering Ron zijn belangrijkste drijfveren, waarbij hij er steeds voor zorgt dicht bij de mensen in de organisatie te blijven.

Specialismen

Projectmanagement, verandermanagement, kwaliteitsmanagement, geo-informatie.

Contact

Mobiel: 06 42 46 84 14
E-mail: r.d.vet@telengy.nl

LinkedIn profiel adviseur

Recente artikelen van Ron

  • Pas omgevingsproces ‘Waboproof’ aan, oefen en verbeter de dienstverlening

    Na het meest recente uitstel van de Omgevingswet betoogde collega Arno van Waesberghe in het artikel “Ja mits… ook zonder de Omgevingswet vanaf 1 januari 2023!”  om de organisatie warm te houden voor de veranderingen die de Omgevingswet voorstaat. Als onderdeel van het warm houden beschrijven we hoe de gemeente concreet met de VTH-processen aan […]

  • Geo-basisregistraties op orde in de Kempengemeenten 

    De Kempengemeenten (Bergeijk, Bladel, Eersel, Oirschot en Reusel – De Mierden) werken op veel vlakken samen. Ook op het gebied van geo-basisregistraties. Deze registraties zijn op verschillende momenten en gescheiden van elkaar ontstaan en hadden nog te weinig samenhang. Gegevens over hetzelfde object werden meervoudig ingewonnen en geregistreerd, waardoor gebruikers regelmatig aanliepen tegen inconsistenties in […]

  • Excellente dienstverlening met geografische component in Utrechtse Heuvelrug

    “Het verlenen van excellente dienstverlening aan onze klanten” is het doel van de organisatieontwikkeling die gemeente Utrechtse Heuvelrug in 2016 heeft ingezet. Excellent betekent daarbij voor de gemeente ‘betrouwbaar, efficiënt en effectief’. Vanuit de thema’s structuur, sturing, personeel en cultuur wordt onder andere gewerkt aan eigenaarschap, procesgericht werken en flexibiliteit om de dienstverlening vorm en […]

  • Even voorstellen… Ron de Vet

    Telengy heet weer een collega welkom: Ron de Vet. Hieronder stelt hij zichzelf aan u voor: Sinds 1 januari jl. ben ik werkzaam bij Telengy als adviseur / projectmanager. Ik doe dat vanuit een brede kennis en ervaring die ik heb opgedaan tijdens mijn studies landmeten, informatica, geografische informatiesystemen (GIS) en mijn werkzaamheden in het […]