Home » Actueel » Uw mening over Telengy: ‘Deskundig, proactief, betrouwbaar en klantgericht’

Uw mening over Telengy: ‘Deskundig, proactief, betrouwbaar en klantgericht’

Eind 2014 is Telengy uitgeroepen tot beste ICT-dienstverlener van de overheid. Dit blijkt uit de jaarlijkse monitor ‘Werken voor de overheid 2014’, een onderzoek onder ruim 2.300 overheidsprofessionals uitgevoerd door PM Select en I&O Research. Graag delen wij met u hoe men Telengy heeft beoordeeld.

Telengy wordt gezien als meer dan een ICT-dienstverlener. Zo zijn wij ook actief op de terreinen dienstverlening, informatievoorziening en in het sociaal domein. Andere zaken die opvallen:

  • Aspecten als ‘proactieve houding’, ‘betrouwbaarheid’, ‘klantgerichte service’ en ‘kwaliteit van eindproduct (rapportage, presentatie en dienstverlening)’ worden alle met een maximale score beoordeeld;
  • Telengy scoort ten opzichte van alle onderzochte partijen in de ICT-sector het hoogste op het gebied van deskundigheid;
  • Overige zaken die zeer goed beoordeeld worden zijn onze betrokkenheid, integriteit en het vrijelijk delen van kennis; aspecten die Telengy hoog in het vaandel heeft staan.

Uiteindelijk zijn we beoordeeld met het cijfer 8,1, wat heeft geleid tot de titel ‘Beste ICT-dienstverlener voor de overheid’ en een top 3 notering in de lijst ‘PM Top Beste Dienstverleners van de overheid’. Nogmaals willen wij iedereen bedanken en in 2015 zullen directie en medewerkers laten zien dat Telengy de beste dienstverlener van de overheid is.

“Kundig, no nonsense, weten van aanpakken en een brede scope.” [Citaat uit het onderzoek]

Wilt u de resultaten van het onderzoek ‘Werken voor de overheid 2014’ bekijken? Ga dan naar de website van Public Mission via deze link.