Home » Actueel » Ondertussen in…

Ondertussen in…

Telengy staat bekend als een deskundig en betrokken partner voor de overheid. Steeds meer overheidsorganisaties (h)erkennen dit en maken gebruik van onze kennis en kunde. In ‘Ondertussen in…’ een selectie van nieuwe opdrachten in de afgelopen periode.

Werkorganisatie Druten Wijchen

De werkorganisatie en gemeenten gebruiken momenteel het financiële systeem Key2Financiën van Centric. Vanwege rechtmatigheidseisen en het aansluiten op de cloudstrategie is een nieuw systeem nodig. De organisaties willen graag, via een Europees aanbestedingsproces, een geschikt nieuw financieel systeem selecteren en implementeren.
Ron van Dijck en Ron de Vet vormen samen een team dat een succesvolle aanbesteding en implementatie beheerst: naast aanbestedingsadviseurs zijn Ron en Ron ook materiedeskundig op het gebied van informatiesystemen bij gemeenten, waaronder financiële systemen. Met een gedegen IT-achtergrond, uitstekende projectmanagementvaardigheden, en heldere visie op gemeentelijke informatievoorziening gaan zij het verschil maken voor de drie organisaties.

GR de Bevelanden

Gemeenschappelijke Regeling de Bevelanden is voornemens de opdracht voor een afspraken- en klantgeleidingssysteem aan te besteden. Momenteel zijn er twee systemen in gebruik voor de vijf gemeenten. Ron de Vet heeft de opdracht gekregen om door middel van een aanbestedingsprocedure te komen tot de aanschaf van één oplossing voor de gemeenten Borsele, Goes, Kapelle, Noord-Beveland en Reimerswaal.

Gemeente Almelo

De dienstverlening van de gemeente is breed. En de verscheidenheid aan  communicatiekanalen waar inwoners en ondernemers terecht kunnen voor diensten en informatie is al net zo breed. Hoe hier op een verfrissende manier mee om te gaan heeft Paul Jansen toegelicht aan de gemeente Almelo in een inspiratiesessie. Het verfrissende idee? Generieke services die breed bij alle overheidsorganisaties ingezet worden en die product-, kanaal- en organisatieonafhankelijk zijn. De omnichannel kanaalstrategie, de ontwikkeling van MijnZaken (2022), de eerste generieke service – gevolgd door meerdere generieke services die ontwikkeld worden onder de naam MijnServices. Meer weten: https://vng.nl/omnichannel.

Meer weten?

Voor meer informatie over een van deze trajecten of over de inzet van onze adviseurs, kunt u contact opnemen met Roel Ottens, 06 50 43 15 77 of r.ottens@telengy.nl.