Telengy staat bekend als een deskundig en betrokken partner voor de overheid. Steeds meer overheidsorganisaties (h)erkennen dit en maken gebruik van onze kennis en kunde. In ‘Ondertussen in…’ een selectie van nieuwe opdrachten in de afgelopen periode.
Gemeente Maashorst: implementatie Signalen
Voor de gemeente Maashorst is Frank Huijbregts aangesteld voor de implementatie van Signalen. Signalen is een open-source softwareplatform dat meldingen van inwoners efficiënt verzamelt, verwerkt en doorstuurt. Het systeem draagt bij aan verbeterde communicatie en transparantie binnen gemeenten.
Gemeente Lelystad: informatiemanager Sociaal Domein
Jorn Berentsen start in de rol van informatiemanager binnen het Sociaal Domein van de gemeente Lelystad. Het doel van deze opdracht is om de informatiestromen te stroomlijnen en de systemen te verbeteren, zodat inwoners beter geholpen worden.
Gemeente Oosterhout: implementatie Container Management
Jorn Berentsen begeleidt tevens de softwareontwikkeling van een Container Management System voor de gemeente Oosterhout. Dit project draagt bij aan een efficiëntere logistiek en duurzaam afvalbeheer.
Gemeente Buren: projectleiding Digitalisering
De gemeente Buren wil samen met Monique Verbeeten de informatievoorziening verder digitaliseren en professionaliseren. Daarom is er een digitaal transitieprogramma I-plan ontwikkeld. In dit plan staan diverse projecten benoemd waaronder de implementatie van e-formulieren met DigiD, eHerkenning, eIDAS, de implementatie van een Mijnportaal, onderzoek en advies naar mogelijkheden van integratie van burgerzaken naar een Mijnportaal.
Gemeente Zoeterwoude: informatieadviseur
Voor de gemeente Zoeterwoude is Jelle de Graaf aangesteld als projectleider van het Wmebv-project. De doelstelling is om gemeente Zoeterwoude klaar te maken voor wettelijke publicaties en openbaarmakingen, digitale toegankelijkheid te waarborgen en burgers en bedrijven digitale communicatie te bieden. Het gewenste resultaat omvat onder andere een geoptimaliseerd publicatieplatform, een toegankelijke website, en nieuwe e-formulieren die aan de wettelijke eisen voldoen.
Gemeente Goeree Overflakkee: kwartiermaker datagedreven werken
Tim van der Pol start als kwartiermaker datagedreven werken en begeleidt een pilot binnen het sociaal domein. Hij brengt de informatiebehoeften van verschillende teams in kaart en vertaalt dit naar een concrete strategie voor het sociaal domein en de gehele organisatie. Daarbij werkt hij nauw samen met beleidsadviseurs, teamleiders en kwaliteitsmedewerkers. Onder leiding van de teamleider Maatschappelijke Ontwikkeling ondersteunt Tim de organisatie bij het verder ontwikkelen van datagedreven werken en levert hij advies over de structurele inbedding hiervan binnen de organisatie.
Gemeente Zevenaar – 1stroom: implementatie Personeelsinformatiesysteem
Luc Aarts is verantwoordelijk voor de implementatie van het Personeelsinformatiesysteem (PI) binnen 1stroom. Dit project heeft als doel om de HR-processen te stroomlijnen en te digitaliseren.
Meer weten?
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Roel Ottens via de contactpagina.